Narakashiwa Charcoal Mask


Narakashiwa Charcoal Mask

Charcoal mask ini adalah peel-off mask, sangat-sangat sesuai untuk menyingkirkan blackhead and whitehead di muka, terutama sekali di bahagian hidung dan bahagian sekitar.

Narakashiwa Charcoal Mask RM 10/tube

cara penggunaan:
1) sebelum guna mask ni, sila pastikan muka anda telah dicuci bersih. tujuan mencuci muka adalah untuk membuka liang pori muka. lebih baik kalau sebelum apply tu, steamkan muka, bagi liang-liang tu lagi terbuka luas. jadi senanglah nak tarik segala kotoran tu keluar.

2) bila nak sapu pada muka, sila pastikan lapisan mask ni diseratakan cukup tebal pada muka. kalau lapisan tu nipis, nanti bila nk peel-off, tak semua kotoran tu ditarik keluar dengan jayanya. dan pastikan ianya betul-betul kering. baru betul-betul berkesan!

3) jangan letak mask ni terlalu dekat dengan kawasan yang berambut macam dekat kening dan bahagian anak rambut. sebab ia sangatlah kuat menarik kotoran. bukan kotoran sahaja yang terkeluar, sekali dengan kening boleh tercabut, jadi berhati-hati :) ohh, lagi satu, kalau nak tanggalkan mask ni, tarik perlahan-lahan dari bawah muka ke atas ye..

4) dicadangkan guna mask ini twice a week. jadi sangat jimatkan? beli sekali, tahan lebih sebulan (kalau sharing guna adik beradik)

5) sila berhenti guna mask ini jika ada iritation atau alahan, boleh bagi pada adik-adik atau sedara mara yang tak allergik :)


Harga: RM10/tube
Postage: RM6 (Semenanjung Malaysia), RM9 (Sabah/Sarawak)


Berminat? Sila hubungi...




atau klik tab Pembelian untuk cara-cara membuat tempahan dan bayaran :)