Halagel - Habbatussauda (Black Seed Oil)


Nabi s.a.w bersabda : "Kekallah kamu dengan habbatus sauda kerana padanya itu penawar bagi segala penyakit kecuali mati." [Riwayat Bukhari]

60 softgel/ RM33 (postage not included)

Black Seed Oil, atau nama lainnya Nigella Sativa, atau lebih dikenali dengan nama Habbatussauda mempunyai terlalu banyak kebaikan, antaranya ialah:
  • Meningkatkan sistem imuniti tubuh badan - jadi pengamal insyaAllah tidak mudah jatuh sakit (demam atau selesema. Selain dari itu, habbatussaua juga terkenal dengan pemulihan tubuh badan dari keletihan.
  • Mengurangkan risiko sakit jantung - yang merupakan pembunuh nombor 1 di Malaysia, sakit jantung juga dikatakan pembunuh senyap kerana pesakit sendiri tidak sedar akan serangan jantung yang menyerangnya. Kebanyakan pesakit jantung ini juga tidak sedar bahawa mereka menghidap sakit jantung.
  • Memusnahkan tumor dan mengurangkan risiko pertumbuhan tumor  - sehingga kini, tiada satu sebab yang kukuh punca pertumbuhan tumor. namun begitu, banyak faktor dikatakan pertumbuhan tumor ini seperti contoh merokok, pertambahan usia, radiasi, sinaran matahari, bahan kimia, virus dan bacteria, keturunan keluarga, berat badan berlebihan, diet dan banyak lagi. Jadi, insyaAllah dengan mengamalkan habbatussauda secara istiqamah, mengurangkan potensi pertumbuhan tumor, walaupun anda terdedah dengan segala faktor yang menyumbang kepada pertumbuhan tumor.
  • Mencegah dan merawat pertumbuhan payudara - kanser payudara merupakan kanser yang paling tinggi sekaligus merupakan penyebab kematian yang paling tinggi dikalangan wanita di Malaysia. Jadi bagi anda yang sentiasa menjaga kesihatan, tetaplah dengan habatussauda.
  • Amat sesuai untuk pesakit asma (semput) - untuk pesakit asma atau ahli keluarga yang menghidap asma, amalan habbatussauda amat bagus untuk mereka. 
  • Merawat kanser pankreas - habbatussauda yang terkenal dengan kelebihannya sebagai makanan anti-kanser,  ia mampu memusnahkan struktur membran sel pembunuh dan melumpuhkan aktiviti sel kanser. Habbatusauda juga boleh digunakan untuk mengubati gastrik, ulser perut dan kanser parut.
  • Meningkatkan pertumbuhan sel darah merah - kurangnya darah merah atau zat besi, atau dipanggil anemia. Anemia boleh menyebabkan terjadinya sakit jantung, mengancam perkembangan minda anak-anak. Dan copper dan cobalt di dalam habbatussauda berupaya untuk meransang dan meningkatkan penghasilan sel darh merah dan seterusnya dapat mengurangkan risiko terjadi anemia.

DAN BANYAK LAGI!!! 


Habbatussauda makanan terbaik yang anda boleh sediakan untuk anda dan keluarga anda



Ramai yang mendakwa habbatussauda telah diamalkan sejak junjungan mulia Rasullullah S.A.W. Bukankah hanya dengan mengamalkan habbatussauda, anda sekaligus telah mengikuti sunnah Rasullulah? Dan bukankah baginda telah bersabda:

”Barang siapa yang mengikuti sunnahku, bererti dia cinta padaku, dan barang siapa yang cinta padaku, maka akan masuk syurga bersamaku”

Dan bukankah hanya dengan mengamalkan habbatussauda, yang mana amat bagus untuk diri anda, anda telah mendapat pahala yang berlipat ganda dan seterusnya keberkatan? Subnallah, begitu senang sekali untuk dapat pahala.




Tiada persoalan yang timbul mengenai kehebatan habbatussauda, mengapa anda perlu tunggu untuk mengamalkannya? Jom beli habbatussauda sekarang!

Harga: RM33 untuk 60 softgels/kapsul.
Postage: RM6 (Semenanjung Malaysia), RM9 (Sabah/Sarawak)

Berminat? Sila hubungi...




atau klik tab Pembelian untuk cara-cara membuat tempahan dan bayaran :)